POLITYKA PRYWATNOŚCI
STOWARZYSZENIA NA RZECZ EDUKACJI I RODZINY WĘGIELEK
Spis treści:
- Administrator danych osobowych.
- Dane kontaktowe Administratora danych osobowych.
- Informacja o Inspektorze ochrony danych.
- Dane przetwarzane przez Administratora – cele, podstawy i okres przetwarzania danych osobowych oraz odbiorcy danych
- rodziców/opiekunów prawnych dziecka;
- osób upoważnionych do odbioru dziecka;
- użytkowników naszych stron internetowych;
- użytkowników naszych portali społecznościowych;
- (potencjalnym) kontrahentem lub pracownikiem (potencjalnego) kontrahenta;
- osób kontaktujących się w innej sprawie.
- Przetwarzanie innych rodzajów danych osobowych.
- Przekazywanie danych osobowych poza obszar EOG.
- Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych.
- Profilowanie i zautomatyzowane podejmowanie decyzji.
- Sposób zgłaszania żądań w związku z przetwarzaniem swoich danych.
- Korzystanie z plików cookies.
1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
STOWARZYSZENIE NA RZECZ EDUKACJI I RODZINY WĘGIELEK UL. PAWŁA KOŁODZIEJA 89A, 40-479 KATOWICE
2. DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA
Może się Pani/Pan z nami skontaktować we wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych w następujący sposób:
- przez wiadomość e-mail na adres: info@wegielek.edu.pl
- telefonicznie pod numerem: 798 550 481
- pocztą tradycyjną na adres: ul. Kołodzieja 89A, 40-749 Katowice
Administrator prowadzi również serwis internetowy pod adresem: www.wegielek.edu.pl.
- INFORMACJA O INSPEKTORZE OCHRONY DANYCH
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować we wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych:
- przez wiadomość e-mail na adres: iod@wegielek.edu.pl
- pocztą tradycyjną na adres: ul. Kołodzieja 89A, 40-749 Katowice
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych nie służy celom informacyjnym niezwiązanym z ochroną danych.
3. DANE PRZETWARZANE PRZEZ ADMINISTRATORA
W niniejszej Polityce Prywatności zawarliśmy informacje o przetwarzaniu danych osobowych w ramach:
3.1. ŚWIADCZENIA USŁUG EDUKACYJNYCH
3.1.1. Cele i podstawy prawne przetwarzania Państwa danych osobowych
Zapisując dziecko do naszej placówki lub kontaktując się z nami w tym przedmiocie podają nam Państwo dane niezbędne do:
- realizacji umowy edukacyjnej i/lub działań przed jej zawarciem w związku z wypełnieniem zadań statutowych Administratora, w tym kontaktu z rodzicami/opiekunami prawnymi jak również zadań dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych i organizacyjnych wynikających z przepisów oświatowych (art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO),
- przekazania danych innym podmiotom upoważnionym do ich otrzymania z mocy prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
- ochrony prawnie uzasadnionych interesów Administratora, tj. ułatwienie korzystania z usług świadczonych przez Administratora, dochodzenie roszczeń związanych z zawartą umową, realizacji i rozliczenia otrzymanego wsparcia publicznego, (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
- promocji działalności Administratora poprzez przetwarzanie wizerunku (gabloty w placówkach administratora, strona internetowa, profil społecznościowy Administratora bądź partnerów, z którymi Administrator prowadzi tematyczne akcje promujące), na podstawie uprzedniej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
- prowadzenia w placówce Administratora zajęć z religii oraz z psychologiem, jeżeli takie dane są przetwarzane, na podstawie uprzedniej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
- umieszczenia imienia i nazwiska dziecka na przypisanej do niego szafce i na drzwiach sali lekcyjnej/edukacyjnej w placówce prowadzonej przez Administratora, do której uczęszcza dziecko, na postawie uprzedniej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
3.1.2. Okres przechowywania Państwa danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe i dane Państwa dziecka będą przez nas przetwarzane wyłącznie przez czas niezbędny do realizacji celów ich przetwarzania lub wypełnienie przez nasobowiązków nałożonych prawem, a jeżeli okres przedawnienia roszczeń wynikających z tych celów jest dłuższy – maksymalnie do czasu upływu terminu przedawnienia.
W zakresie danych przetwarzanych przez nas na podstawie uzasadnionego interesu, dane mogą być usunięte wcześniej, jeżeli wniosą Państwo skuteczny sprzeciw wobec ich przetwarzania.
W zakresie danych przetwarzanych przez nas na podstawie udzielonej uprzednio zgody dane te będą przetwarzane do momentu jej cofnięcia, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem.
3.1.3. Odbiorcy Państwa danych
Pani/Pana dane osobowe oraz dane osobowe Państwa dziecka będziemy udostępniać wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, uczestniczącym w realizacji umowy i celów statutowych Administratora, instytucjom, z którymi Administrator zawarł umowę na realizację projektu w ramach przyznanego dofinansowania (jeśli dotyczy) oraz podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi, w tym: księgowe, informatyczne, transportowe, dostarczające przesyłki kurierskie i pocztę. Dane Twojego dziecka dostępne będą dla osób odwiedzających placówki prowadzone przez Administratora, w szczególności rodziców/ opiekunów prawnych innych dzieci (w zakresie danych umieszczonych na szafce i drzwiach do sali).
3.2. UPOWAŻNIENIA DO ODBIORU DZIECKA W ZASTĘPSTWIE RODZICÓW/OPIEKUNÓW PRAWNYCH
3.2.1. Cele i podstawy prawne przetwarzania Państwa danych osobowych
Jeżeli rodzice lub opiekunowie prawni dziecka uczęszczającego do naszej placówki upoważnili Panią/Pana do odbioru dziecka w ich zastępstwie, Państwa dane osobowe w postaci imienia, nazwiska, numeru telefonu i numeru dokumentu tożsamości będziemy przetwarzać wyłącznie w celu możliwości odebrania dziecka/dzieci w zastępstwie za rodziców/opiekunów prawnych, na podstawie naszego uzasadnionego interesu polegającego na konieczności zapewnienia możliwości odbioru dziecka z placówki (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dane te uzyskaliśmy od rodziców/opiekunów prawnych dziecka, do odbioru którego jest Pani/Pan upoważniony.
3.2.2. Okres przechowywania Państwa danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przez nas przetwarzane wyłącznie przez czas niezbędny do realizacji celów ich przetwarzania, maksymalnie do czasu upływu terminu przedawnienia lub wcześniejszego zgłoszenia skutecznego sprzeciwu.
3.2.3. Odbiorcy Państwa danych
Pani/Pana dane osobowe będziemy udostępniać wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi, w celu wykonania umowy edukacyjnej.
3.3. KORZYSTANIA Z NASZEGO SERWISU
3.3.1. Cele i podstawy prawne przetwarzania Państwa danych osobowych
Jeżeli korzysta Pani/Pan z naszych Serwisów możemy przetwarzać Pani/Pana dane tj. adres IP, pliki cookies, strona internetowa, z której nastąpiło wejście, używana przeglądarka, dane o lokalizacji oraz inne identyfikatory związane z wejściem na naszą stronę. Jeżeli dane te umożliwiają identyfikację Pani/Pana tożsamości stanowią one dane osobowe w rozumieniu RODO. Wówczas dane te przetwarzamy w celu świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniania korzystającym z naszych Serwisów treści gromadzonych w Serwisach, udostępniania formularzy kontaktowych, – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy, tj. art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Dane te możemy również przetwarzać w celach analitycznych i statystycznych, wówczas podstawą przetwarzania będzie nasz uzasadniony interes, tj. art. 6 ust. 1 lit. f RODO polegający na prowadzeniu analiz aktywności użytkowników naszych Serwisów, a także ich preferencji w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług. Również w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. f RODO możemy przetwarzać dane w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi. Wówczas nasz uzasadniony interes będzie polegał na ochronie naszych praw.
3.3.2. Okres przechowywania Państwa danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przez nas przetwarzane wyłącznie przez czas niezbędny do realizacji celów ich przetwarzania lub wypełnienie przez nas obowiązków nałożonych prawem, a jeżeli okres przedawnienia roszczeń wynikających z tych celów jest dłuższy – maksymalnie do czasu upływu terminu przedawnienia.
W zakresie danych przetwarzanych przez nas na podstawie uzasadnionego interesu, dane mogą być usunięte wcześniej, jeżeli wniesie Pani/Pan skuteczny sprzeciw wobec ich przetwarzania
3.3.3. Odbiorcy Państwa danych
Pani/Pana dane osobowe będziemy udostępniać wyłącznie podmiotom, z którymi współpracujemy przy prowadzeniu naszej działalności (dostawcy usług), w szczególności dostawcom usług prawnych, informatycznych, hostingowych itp.
3.4. PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE
3.4.1. Cele i podstawy przetwarzania Państwa danych osobowych
Jeżeli odwiedza Pani/Pan nasz portal społecznościowy (Facebook) przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe wyłącznie z związku z prowadzeniem profilu, w tym w celu informowania Pani/Pana o naszych usługach oraz promowaniu różnego rodzaju wydarzeń, a także w celu komunikacji z użytkownikami za pośrednictwem funkcjonalności dostępnych w mediach społecznościowych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym celu jest nasz uzasadniony interes, tj. art. 6 ust. 1 lit. f RODO, polegający na promowaniu własnej marki oraz budowaniu i utrzymywaniu społeczności związanej z oferowanymi przez nas usługami.
3.4.2. Okres przechowywania Państwa danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przez nas przetwarzane wyłącznie przez czas niezbędny do realizacji celów ich przetwarzania, a jeżeli okres przedawnienia roszczeń wynikających z tych celów jest dłuższy – maksymalnie do czasu upływu terminu przedawnienia.
3.4.3. Odbiorcy Państwa danych
Pani/Pana dane osobowe będziemy udostępniać wyłącznie podmiotom, z którymi współpracujemy przy prowadzeniu naszej działalności (dostawcy usług), w szczególności dostawcom usług prawnych, informatycznych, hostingowych itp.
3.5. OBSŁUGI KONTAKTU Z NASZYMI (POTENCJALNYMI) KONTRAHENTAMI ORAZ PERSONELEM NASZYCH (POTENCJALNYCH) KONTRAHENTÓW
3.5.1. Cele przetwarzania Państwa danych osobowych
Jeżeli jest Pani/Pan naszym (potencjalnym) kontrahentem lub osobą kontaktową ze strony naszego (potencjalnego) kontrahenta, Państwa dane osobowe będą przez nas przetwarzane, aby kontaktować się z Panią/Panem w sprawach bieżących, a w szczególności w celu udzielenia odpowiedzi na Państwa zapytania i ew. prowadzenia dalszego kontaktu, przyjmowania i przedstawiania ofert, prowadzenia negocjacji, a także zawierania i wykonywania umów między nami a Panią/Panem lub Pańskim pracodawcą / podmiotem, który Pani/Pan reprezentuje i utrzymywaniu z nim relacji.
3.5.2. Podstawy prawne przetwarzania Państwa danych osobowych
W przypadku, gdy jesteś naszym potencjalnym kontrahentem, podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest wykonanie umowy lub podejmowanie czynności zmierzających do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
W przypadku, gdy jest Pani/Pan pracownikiem lub współpracownikiem naszego (potencjalnego) kontrahenta, wyznaczonym do kontaktu, wówczas podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na utrzymywaniu relacji i prowadzeniu kontaktu z naszymi kontrahentami.
3.5.3. Źródło pozyskania Państwa danych osobowych
Pozyskanie przez nas Pani/Pana danych osobowych może mieć miejsce, jeżeli:
- sam podał nam Pan/ podała nam Pani swoje dane osobowe;
- dane zostały podane w publicznie dostępnym źródle, w szczególności na stronie internetowej Państwa firmy lub firmy pańskiego pracodawcy / podmiotu, który Pani/Pan reprezentuje;
- podał nam je pański pracodawca / podmiot, który Państwo reprezentują, jako nasz (potencjalny) kontrahent, wskazując Panią/Pana jako osobę kontaktową z jego strony.
Jeżeli jest Pani/Pan pracownikiem lub współpracownikiem naszego (potencjalnego) kontrahenta, wyznaczonym do kontaktu, to Państwa dane przetwarzamy wyłącznie do prowadzenia kontaktu z Panią/Panem i nie przetwarzamy więcej danych niż Państwa imię, nazwisko, stanowisko, nr telefonu i adres e-mail.
Jeżeli jest Pani/Pan naszym (potencjalnym) kontrahentem i podejmujemy czynności zmierzające do zawarcia umowy, wówczas przetwarzamy dodatkowo pańskie dane niezbędne do zawarcia przyszłej umowy tj. adres prowadzenia działalności, adres korespondencyjny, nr NIP, nr REGON. Inne dane mogą być przez nas przetwarzane wyłącznie, jeżeli uzyskamy je od Pani/Pana.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednakże zbieramy tylko dane nam niezbędne, wobec czego bez ich podania nie będziemy mieli technicznej możliwości kontaktowania się z Panią/Panem lub zawarcia umowy z Państwem lub pańskim pracodawcą / podmiotem, który Pani/Pan reprezentuje.
3.5.4. Okres przechowywania Państwa danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będziemy przetwarzać przez okres prowadzenia bieżącej komunikacji – udzielenie odpowiedzi na pytania i ewentualne prowadzenie dalszej komunikacji, przygotowanie ofert, wymiana dalszej korespondencji itp. Po tym okresie, jak również w przypadku zawarcia umowy z Panią/Panem lub pańskim pracodawcą / podmiotem, który Pani/Pan reprezentuje, Państwa dane mogą być przetwarzane do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń.
W zakresie danych przetwarzanych przez nas na podstawie uzasadnionego interesu, dane mogą być usunięte wcześniej, jeżeli Pani/Pan wniesie skuteczny sprzeciw wobec ich przetwarzania.
3.5.5. Odbiorcy Państwa danych
Pani/Pana dane osobowe będziemy udostępniać wyłącznie podmiotom, z którymi współpracujemy przy prowadzeniu naszej działalności (dostawcy usług), w szczególności dostawcom usług księgowych, prawnych, informatycznych, hostingowych itp.
3.6. OBSŁUGI KONTAKTU / KORESPONDENCJI W INNYCH SPRAWACH
3.6.1. Cele przetwarzania Państwa danych osobowych
Jeżeli kontaktuje się Pani/Pan z nami lub my kontaktujemy się z Panią/Panem w innych sprawach niż w celu podjęcia z nami współpracy jako nasz kontrahent lub osoba wyznaczona do kontaktu ze strony naszego kontrahenta, Pani/Pana dane osobowe będą przez nas przetwarzane wyłącznie w celu załatwienia sprawy związanej z kontaktem.
3.6.2. Podstawy prawne przetwarzania Państwa danych osobowych
Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na obsłudze kierowanej do nas korespondencji oraz załatwianiem bieżących spraw np. urzędowych itp. związanych z prowadzoną przez nas działalnością gospodarczą.
Państwa dane przetwarzamy wyłącznie, jeżeli:
- sami nam je Państwo podali albo
- udostępnili je Państwo publicznie sami lub za pośrednictwem swojego pracodawcy / podmiotu, który Pani/Pan reprezentuje.
Podanie nam swoich danych jest dobrowolne, jeśli jednak nie będziemy mieli do nich dostępu, to możemy nie mieć wówczas technicznej możliwości kontaktowania się z Panią/Panem i załatwienia sprawy, z którą się Pani/Pan do nas zwraca.
3.6.3. Okres przechowywania Państwa danych osobowych
Państwa dane osobowe będziemy przetwarzać przez okres prowadzenia bieżącej komunikacji – udzielenie odpowiedzi na pytania i ewentualne prowadzenie dalszej korespondencji. Po tym okresie zostaną usunięte. W zależności od sprawy, jaką będziemy wspólnie prowadzić, Państwa dane mogą być przetwarzane do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń.
Pani/Pana dane mogą być usunięte wcześniej, jeżeli wniesie Pani/Pan skuteczny sprzeciw wobec ich przetwarzania.
3.6.4. Odbiorcy Państwa danych
Pani/Pana dane osobowe będziemy udostępniać wyłącznie podmiotom, z którymi współpracujemy przy prowadzeniu naszej działalności (dostawcy usług), w szczególności dostawcom usług księgowych, prawnych, informatycznych, hostingowych itp.
4. INNE RODZAJE DANYCH PRZETWARZANYCH PRZEZ ADMINISTRATORA
W związku z prowadzoną przez nas działalnością, zbieramy i przetwarzamy dane również w innych przypadkach, w celach związanych z inicjowaniem i utrzymywaniem kontaktów biznesowych np. podczas spotkań branżowych czy poprzez wymianę wizytówek itp.
Podstawą prawną przetwarzania danych w takich sytuacjach jest nasz uzasadniony interes prawny (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na tworzeniu i utrzymywaniu relacji z naszymi klientami, kontrahentami i współpracownikami.
Dane osobowe zebrane w takich przypadkach przetwarzamy wyłącznie w celu, dla jakiego zostały nam podane i nie są przekazywane żadnym innym osobom, poza podmiotami, z którymi współpracujemy przy prowadzeniu naszej działalności (dostawcy usług), w szczególności dostawcom hostingowych itp.
Państwa dane osobowe zebrane w takich przypadkach będą przechowywane przez okres trwania naszej relacji uzasadniającej wzajemny kontakt w celach współpracy lub do czasu wniesienia przez Panią/Pana sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych.
5. PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA EOG
Nie przekazujemy Państwa danych osobowych poza EOG.
6. PRAWA ZWIĄZANE Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
W związku z przetwarzaniem przez nas Pani/Pana danych osobowych, ma Pani/Pan następujące prawa:
6.1. Prawo dostępu do swoich danych osobowych
Na tej podstawie mogą Państwo uzyskać informacje o przetwarzaniu przez nas pańskich danych osobowych, w tym przede wszystkim o celach i podstawach prawnych przetwarzania, rodzaju (kategoriach) danych, odbiorcach, którym udostępniamy Pani/Pana dane oraz o planowanym czasie przetwarzania Państwa danych.
6.2. Prawo uzyskania kopii swoich danych osobowych
W razie zgłoszenia takiego żądania, otrzymają Państwo od nas kopię swoich danych, jakie przetwarzamy.
6.3. Prawo do żądania sprostowania swoich danych osobowych
Jeżeli Państwa dane, które przetwarzamy są błędne lub niekompletne, mogą Państwo w każdej chwili zwrócić się do nas o ich poprawienie lub uzupełnienie.
6.4. Prawo żądania usunięcia swoich danych osobowych
Mogą Państwo żądać usunięcia swoich danych osobowych, które przetwarzamy, w sytuacji, gdy nie są one już niezbędne do realizacji żadnego z celów, dla którego zostały zebrane.
6.5. Prawo żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych
W razie żądania ograniczenia przetwarzania, Państwa dane osobowe przestaną być przetwarzane w innym zakresie niż ich przechowywanie, aż do czasu ustania przyczyn ograniczenia ich przetwarzania. Poza przechowywaniem, Państwa dane osobowe w okresie ograniczenia ich przetwarzania, mogą być przetwarzane wyjątkowo na podstawie Pani/Pana zgody lub w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń́ albo w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej bądź́ z uwagi na ważne względy interesu publicznego.
6.6. Prawo do przeniesienia swoich danych
Jeżeli przetwarzamy Państwa dane w związku z zawartą umową lub Pani/Pana zgodą, mogą Państwo zwrócić się do nas o wydanie swoich danych osobowych, dostarczonych nam przez siebie, w formacie pozwalającym na ich odczyt przez komputer. Mogą Państwo również domagać się przesłania tych danych innemu podmiotowi, ale pod warunkiem, że będzie to możliwe z uwagi na techniczne możliwości istniejące zarówno po naszej stronie jak i podmiotu, któremu chcą Państwo, byśmy przesłali te dane.
6.7. Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych
W zakresie danych przetwarzanych na podstawie naszego uzasadnionego interesu (jest to podstawa wskazana w art. 6 ust. 1 lit f RODO), mogą Państwo w każdym momencie wnieść sprzeciw wobec ich przetwarzania. Bez uzasadnienia mogą Państwo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych w celach marketingowych. Sprzeciw dotyczący przetwarzania w innym celu powinien zawierać uzasadnienie.
6.8. Prawo do wycofania zgody wobec przetwarzania swoich danych
W przypadku przetwarzania Państwa danych na podstawie swojej zgody (podstawa wskazana w art. 6 ust. 1 lit. a RODO) mogą Państwo w każdej chwili zgodę wycofać. Cofnięcie zgody nie ma oczywiście wpływu na zgodność przetwarzania przez nas Pani/Pana danych sprzed jej wycofania.
6.9. Prawo do wniesienia skargi do PUODO
Jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie przez nas Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. PROFILOWANIE I ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI
Administrator nie podejmuje wobec osób, których dane dotyczą, decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych, w tym profilowaniu, które wywoływałyby wobec tych osób skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na nie wpływały. W przypadku przetwarzania danych w celach analitycznych lub marketingowych (np. za pośrednictwem plików cookies), działania te mogą prowadzić do tzw. profilowania – tj. oceny niektórych informacji dotyczących preferencji użytkownika. Działania te nie mają jednak charakteru zautomatyzowanego podejmowania decyzji, o którym mowa w art. 22 RODO.
8. SPOSÓB ZGŁASZANIA ŻĄDAŃ W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM PRZEZ NAS DANYCH Wszelkie żądania związane z przysługującymi Pani/Panu prawami wobec przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych można składać:
- przez wiadomość e-mail na adres: info@wegielek.edu.pl
- pocztą tradycyjną na adres: ul. Kołodzieja 89A, 40-749 Katowice
Odpowiedź na wniosek otrzymają Państwo tą samą drogą, w jakiej został on do nas zgłoszony, chyba że zostanie wyraźnie wskazana inna forma kontaktu.
Jeżeli nie będziemy w stanie zidentyfikować Państwa osoby na podstawie wniosku, wówczas zwrócimy się o podanie dodatkowych informacji.
Wniosek o realizację Państwa praw rozpatrywany jest w terminie miesiąca od jego otrzymania. Termin ten może być przedłużony. Wówczas poinformujemy o tym wraz z podaniem przyczyny przedłużenia terminu.
9. PLIKI COOKIES
Nasza strona internetowa dostępna pod adresem: www.wegielek.edu.pl, podobnie jak wiele stron internetowych zapisuje na urządzeniu końcowym, z którego korzystasz (np. na komputerze, tablecie, smartfonie), tzw. pliki cookies (ang. „ciasteczka”).
Pliki cookies zapisane na Twoim urządzeniu końcowym umożliwiają uzyskanie dostępu do informacji w nich zawartych. Dzięki tym informacjom możliwe jest prawidłowe działanie naszych witryn, ale również dokonywanie analizy statystycznej ruchu na nich, np. uzyskiwanie informacji jakie treści są najczęściej czytane itp. Pliki cookies mogą być również wykorzystywane do zbierania informacji w celach handlowych np. lepszego dostosowania przedstawianych treści i ofert do Twoich preferencji i zainteresowań, ustalonych na podstawie informacji zapisanych w plikach cookies.
W każdej chwili możesz zrezygnować z plików cookies. Każda przeglądarka internetowa umożliwia wyłączenie ciasteczek zarówno po zakończeniu sesji na danej stronie internetowej jak i trwale, zarówno dla danej witryny, jak i dla wszystkich odwiedzanych przez Ciebie serwisów internetowych. Informacje w jaki sposób zrezygnować z plików cookies znajdziesz w informacjach podawanych przez dostawcę Twojej przeglądarki, najczęściej w zakładkach Pomoc lub podobnych.
Przy pierwszej wizycie na stronie internetowej użytkownikowi prezentowany jest komunikat dotyczący wykorzystywania plików cookies. Użytkownik ma możliwość zaakceptowania wszystkich cookies, zaakceptowania wybranych kategorii lub ich odrzucenia. Zgoda na pliki cookies, które nie są niezbędne do działania serwisu (np. marketingowe, analityczne), jest dobrowolna i może zostać wycofana w każdej chwili poprzez ustawienia przeglądarki lub odpowiedni panel dostępny na stronie.
Podstawą prawną dla stosowania plików cookies niezbędnych do działania strony jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO (uzasadniony interes Administratora), natomiast dla pozostałych plików cookies – art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda użytkownika).